News: SMF - Just Installed!

Author Topic: Meanwhile, in Russia  (Read 145174 times)

Offline E

Re: Meanwhile, in Russia
« Reply #250 on: December 25, 2013, 03:22:14 PM »
Uzas

Offline Ivan_D

« Reply #251 on: December 25, 2013, 03:58:56 PM »
Pa jeste, takav je on (bio?). Ali kod nas kazu o pokojniku sve najlepse. Act accordingly.

U medjuvremenu sam lezim ovde sa temperaturom (za sad 38.2) na Bozic. Neko bi rekao to je zato sto se podsmevam blagdanima i  neko to od gore vidi sve.  :cry:
If you dine with the devil bring a long spoon.

Offline Hate mail

• http://www.fas.org/irp/program/process/echelon.htm
« Reply #252 on: December 25, 2013, 06:07:33 PM »
"You! Yes, you! Stand still, laddie!"

Offline Daisy

« Reply #253 on: December 25, 2013, 06:16:27 PM »
ukucam rahmetli u gugl...  :?:

Više volim da mi se neko izveštačeno osmehne, nego da se spontano izdere na mene.

Offline Daisy

« Reply #254 on: December 25, 2013, 06:27:18 PM »
nema još 40 dana od kad' se izlogovao... pada 31-og

vukajlija:

40 dana

Lepa gurmanska manifestacija, gde je pokojni već odavno prežaljen, pa se možete sasvim opušteno posvetiti žderanju.

- Idemo li sutra kod Jovanovića, Radu ravno četres dana.
- Idemo, bila dobra štrudla na sarani, valjalo bi se podsetiti na to.
Više volim da mi se neko izveštačeno osmehne, nego da se spontano izdere na mene.

Offline E

« Reply #255 on: December 25, 2013, 06:40:34 PM »
ukucam rahmetli u gugl...  :?:

Djura Tastatura?

Offline E

« Reply #256 on: December 25, 2013, 06:45:01 PM »
www.youtube.com/watch?v=n0nFZ8UZP1w
Bilo pre 10+ godina na scu

Offline E

« Reply #257 on: December 25, 2013, 08:37:24 PM »
 Bez zezanja, sta je sa Slavijcetom?

Offline E

« Reply #258 on: December 26, 2013, 01:11:44 PM »
Pa jeste, takav je on (bio?). Ali kod nas kazu o pokojniku sve najlepse. Act accordingly.

U medjuvremenu sam lezim ovde sa temperaturom (za sad 38.2) na Bozic. Neko bi rekao to je zato sto se podsmevam blagdanima i  neko to od gore vidi sve.  :cry:

I hope you feel better. I mene je od ponedeljka uhvatilo bilo, thanks God for NyQuil.

Offline Ivan_D

« Reply #259 on: December 27, 2013, 02:41:41 PM »
Konacno mi je malo lakse. Juce sam mislio da cu umreti (well, not really, ali sam se vrlo lose osecao).

Moja prepiska sa Cameronom poslednja dva dana:

Cam

Feeling any better today?

Ivan

Not really. Finally found a doctor who would examine me at his house and it appears I have angina-streptococes. He gave me antibiotics for ten days but said I would feel much better in 2 days.
Surely don't feel that way now. I came home, took the antibiotic and my temp went to 39.6
I called him and he said to take luke-warm showers repeatedly. That brought the temp down to 38.5
Taking it now, so will now how we stand in a couple of minutes.
What worries me is that my ear started hurting again. Especially when I swallow.
I'm sure I'll have a difficult night, my last night wasn't good, but this will probably be worse.
I'm such a cry baby, you should see how my wife handles pain and sickness. With a lot of dignity and no complaining.
I honestly wish I was more like her in many ways. Learned so much from her. She's one great woman.

And while we're at it, in moment of weakness, when I saw 39.6 on the thermometer and realized how fragile life is and how much she means to me, I texted her about an account she didn't know about with some XXX usd in it. That was the only stash I had and now I no longer have it. Sucka!!!
But she deserves to know. I'm probably talking nonsense cos I'm so weak and fragile at the moment. I'll regret in a few days no doubt.

Hm, the current temperature 37.6. Granted it's after walking the dog out in the cold for 20 min and taking an almost cold shower for 5.
But my ear worries me :(

You working today and tmrw?

Say happy Holidays to Krasi and the kids. A little late, but the New Year is still to come :)

Cam

Yes, I'm back at work.  You should make yourself a little black book with your password & finances and who to get ahold of to sort out your life in case you get hit by a bus or even go into a coma.  Feel free to have her get ahold of me if you don't have anybody over there that could sort it out without cheating her or screwing it up.  You know I would do my best.  Life is fragile.  I was thinking about that last night when you didn't know what you had.  Lord knows I've had plenty of run-ins with near death.  I should do the same.  My wife knows my passwords, but she doesn't know where all my accounts are.  No, there is no money in them - but somebody will still have to sort things out.  XXX is not much, my wife knowing that I have a life insurance policy could make a big difference.  You know the life insurance people won't won't come knocking with a check in their hands.  Let's hope the doc is right and if so you will see marked improvement in 2 days and most likely significant improvement in 1 day.

Ivan

You had near death experiences??? Like in traffic or elsewhere? Feel free to share if you want.
Feeling better now. Temp still 38 to 38.5, but the antibiotics are kicking in.

As far as passwords etc, I had a mechanism in place. Not sure if you know, but godaddy email lets you decide when you want your emails sent. So a few years ago, I wrote a nice email to my wife, explaining that if she ever gets that email something probably happened to me and here are banks she should go to in order to get my money and I set it up to go out in 3 months. Let’s say August 1. Then I would set 2 alarms on my phone, one for July 29 and one for July 31 reminding me to cancel the email and reprogram it to go out on November 1. All my bank accounts were there except the one she found out about yesterday. There’s not much money there, maybe XXX altogether, but that and what she has in her account should keep her going for 3-4 years should something happen to me.
Everything worked fine for a few years, my alarms would go off, and I would cancel/postpone the email for another 3 months. Then last year. I think it was in October, the first alarm went off and I instant dismissed it, relying on the 2nd alarm. 2 days later the second and final alarm went off, but I was too busy playing starcraft and I dismissed it instead of snoozing it. I said to myself noway will I forget. Well, I did forget and the next day my wife got the email.
So, since then I don’t really have that money at my disposal any more, since she knows about it. I still had the XXX in the other account that wasn’t in the email, but that too is a thing of the past now.
I’m a broke and a broken man now  ;)

I’m kind of glad (except for the last XXX) cos I’m not always very responsible with money.

Did I tell you how we were gonna buy a car before our kid got born. We thought we would need a car with a baby coming and we decided to buy a nice 2nd hand car. We wanted something for up to 250K czk, but my wife gave me 300K just in case - the money was in her account (we had already kept money in her account for obvious reasons). She gave me the money a few days before we went to the hospital. I stayed with her at the hospital, we had a private room where I could sleep too, special care, dedicated doctor etc. It was nice and quite inexpensive. Anyway, my wife spent 4 days at the hospital before the doctor finally decided on caesarian. In the mean time, I would go home every day for a few hours to take care of things. And when I was done ‘taking care of things’ I would inevitably start playing a little. Short and dreadful story even shorter, I lost it all, ok. I mean the car money. It was all gone. I think I lost 50K the first day which was bad, but not terrible cos we were gonna buy something for up to 250K czk anyway. I lost another 50K the second day which was terrible, but not horrible, since I could still get a decent car for 200K. And the 3rd day I lost the rest.
I went back to the hospital and my wife gave birth the next day. It wasn’t until 2 days later that they brought her back to our room from intensive care. So, we’re sitting there, 3 of us, my wife, our new born baby boy and my good self. And for no apparent reason and something that struck me as out of the blue question, and one I was totally unprepared for, my wife asked me where’re we at as far as buying a car goes.
And maybe because she looked so weak and fragile after the operation or maybe because she had just given birth to my boy, I decided not to lie through my teeth as I usually would and deal with the problem later, but to tell her the truth. I told her I had lost the money gambling and that she should give me more money should we still want a car. Big mistake. Then, stupidly, I added, adding salt to the open injury, that I was running really bad, blaming it on bad luck thus. Even a bigger mistake.
She started crying bitterly clinging our baby to her chest. My wife laughs now when she tells that story to people, but I still shiver when I think of that. Right at that moment this fucking nurse walks in and sees my wife sobbing. She started comforting my wife throwing nasty looks at me. She must have thought I was mean or rude to my wife or something. It was horrible, absolutely horrible. And we stayed at that hospital for another 7 days till my wife healed and I had to face that nurse and her disapproving looks almost every day. Boy, was that unpleasant.

Offline Hate mail

« Reply #260 on: December 28, 2013, 01:48:59 AM »
Nepojamno.

Offline Jelence

• always B +
« Reply #261 on: December 28, 2013, 07:33:20 AM »
Totally, completely and utterly disgusting.
I'll tell you something about good looking people: we're not well liked

Offline Ivan_D

« Reply #262 on: December 28, 2013, 09:00:00 AM »
"Totally, completely" in one simple sentence? Really? And that after, what, like 20 years in an english speaking country???

Offline Ivan_D

« Reply #263 on: December 28, 2013, 12:22:13 PM »
Mada, sasvim, potpuno te razumem.

Offline Jelence

• always B +
« Reply #264 on: December 28, 2013, 04:54:41 PM »
I to je ono sto je privuklo tvoju paznju? Seriously?

Mali covece... Mali, iskompleksirani covece...

Offline Ivan_D

« Reply #265 on: December 28, 2013, 06:00:07 PM »
One woman's mali iskompleksirani covek other women's good deal

Here:  http://www.immi.gov.au/living-in-australia/help-with-english/amep/

Offline Jelence

• always B +
« Reply #266 on: December 28, 2013, 06:29:13 PM »
Aha. God deil is my ass.

Mnogo se tvoja zena usrecila sa tobom.

Offline Ivan_D

« Reply #267 on: December 28, 2013, 06:32:37 PM »
Aha. God deil is my ass.

Mislim da si htela reci "Good deal my ass" a ne "Good deal is my ass"

Ono 'god' i 'deil' su typos pretpostavljam.

Jos jednom, do yourself a favor: http://www.immi.gov.au/living-in-australia/help-with-english/amep/

Offline Jelence

• always B +
« Reply #268 on: December 28, 2013, 06:39:47 PM »

Mislim da si htela reci "Good deal my ass" a ne "Good deal is my ass"

Hahahahahaha... koja budala od coveka da ne povevrujes...  xrofl

Offline Hate mail

« Reply #269 on: December 28, 2013, 06:41:08 PM »
You two...

Offline Jelence

• always B +
« Reply #270 on: December 28, 2013, 06:48:09 PM »
Nemoj ti meni "you two". Pa zamisli dokle to ide i sta on sebi dozvoljava... Konjina jedna neotesana. Izxebao tri kurve pa misli da je povukao Boga za bradu.

Idi bre covece u picku lepu materinu.

Svaki sledeci post je gori od prethodnog.

Sta ce jos da ispliva samo se pitam. Da jebe decu ili nesto takvo (na maloletnu rodjaku je drkao al to se ne racuna - mislim, ko bi tako nesto SAD racunao). Majke mi gde je dno ove trulezi i moralnog raspada, pitam se a ne zelim da saznam.

Offline Hate mail

« Reply #271 on: December 29, 2013, 01:33:09 AM »

Offline Daisy

« Reply #272 on: December 29, 2013, 06:55:21 AM »
Strašno. Šta bi Berlusconi rekao na to?

Offline Ivan_D

« Reply #273 on: December 29, 2013, 08:46:06 AM »
Stvarno si drk'o na maloletnu (zeninu?) rodjaku? C, c, c. A gde je to bilo? Nisam video.

Nije bilo, zato nisi video. Jelence izmislja, ili u najbolju ruku nagadja.
Ne bi ni bilo nista strasno baciti ga na 17-godisnju zeninu sestricinu (sad joj je 19 u stvari) koja je model i 180cm visoka, ali nisam.

Iz ociglednih razloga - male grudi. Ne znam da li si primetio, ali kod bacanja covek moze i treba da bude mnogo izbirljiviji i zahtevniji s kim ce i kako ce nego in real life.
I even passed on Megan Fox once. Didn't like her thumbs.

Offline Ivan_D

« Reply #274 on: December 29, 2013, 09:02:15 AM »

Mislis da bi zena kao Oksi bila sa mnom da joj nije dobro? Ona i sad u 36-oj i sa detetom, siguran sam, moze da nadje nekog vrlo, vrlo solidnog u roku od godinu dana. Verovatno i krace. Nju stalno presrecu  muskarci na ulici, u parku, u prodavnicama. Cesto i u mom prisustvu.

Ima u njoj nesto, osim sto je lepa i ima i dalje dobro telo za svoje godine, rafiniranog, smirujuceg, otmenog, elegantnog. Nesto sto bi je uvek sprecilo da se spusti na nivo na koji se redovno spustas ti - na nivo prodavacice na pijaci.

Sad, drugo, ponesto asimetricno pitanje. Mislis da bi tvoj namcor bio sa zenom kao sto si TI, da nije loser?

Ili mozda ja gresim pa vise nije sa tobom? Ili je pocetak kraja na pomolu, pa se samo ceka?
I sta ces ti sad? Kol'ko imas jedno 45-46? Klinac ti ima jedno 16-17, ni sad te mnogo ne treba, za par godina ce da ode od kuce, o biznisu se ne hvalis vise preterano. A pretpostavljam da ne bi ni bila ovako mizerna da biznis cveta.
Tesko je uspeti u biznisu gde je vazan salesmanship kad ne znas dobro jezik.

I umesto da nadjes neki smisao za sebe, naspram mogucnosti, nesto sto ce da ti ulepsa dan, jedina dobra stvar koja se tebi juce desila i koja ti je prijala je sto si dolsa ovde i izvredjala mene.
Uzmi zasadi breskve kao Slawen, ili kupi stari auto pa ga popravljaj kao Superhik, prati haljine na netu kao Mirabella ili bilijarske stolove na ebayu kao tempo, sadi cvece, retke vrste kaktusa, sta god. Nadji nesto sto ti prija, pridaj tome znacaj i posveti se tome.

Nije dobro da ti je jedina radost da dodjes i nekog sasvim bespotrebno izvredjas.

Offline Pijanista

• hahahaha
« Reply #275 on: December 30, 2013, 06:45:59 AM »
Fuk. Volgograd  X2

Offline Ivan_D

« Reply #276 on: December 30, 2013, 09:33:12 AM »
 :(

Offline Pijanista

• hahahaha
« Reply #277 on: January 06, 2014, 08:51:11 AM »

Offline Ivan_D

« Reply #278 on: January 06, 2014, 02:17:47 PM »
je l' ono na 0:46 - 1:05 trik? ne mogu da provalim. a opet ne izgleda mi da bi covek preziveo, a kamoli jos da bude ok.

https://www.youtube.com/watch?v=6QdqMNW0hyg

Offline Hate mail

Offline tempo

« Reply #280 on: January 10, 2014, 12:00:16 AM »
godiste dejtonskog sporazuma
kad sam cuo da triglav nije u crnu goru, tri dana sam plako

Offline Hate mail

Offline Pareski do

« Reply #282 on: January 13, 2014, 12:05:42 AM »
Moгао си да ставиш упозорење, слике могу да изазову привремену импотенцију :(

Offline Hate mail

« Reply #283 on: January 13, 2014, 12:41:29 AM »
Picky, picky...

Da neces i stan?

Offline Pijanista

• hahahaha

Offline Hate mail

« Reply #285 on: January 14, 2014, 09:06:55 PM »
Ha! Sto rece pokojni slawen: "Druzba je druzba, a Sluzba je Sluzba...".

Offline Ivan_D

« Reply #286 on: January 19, 2014, 08:42:22 PM »
http://www.b92.net/video/videos.php?nav_category=905&yyyy=2014&mm=01&dd=19&nav_id=802001

Prvi put da cujem da je neko zbog rada na crno u pritvoru (duze od 24h).

Offline Ivan_D

« Reply #287 on: January 19, 2014, 08:47:07 PM »
Ovo je sjajno:

:mrgreen:

http://www.e-novine.com/svet/svet-vesti/96842-Stavili-Staljina-kalendar.html

Ruska pravoslavna crkva našla se na meti oštrih kritika na Internetu, zbog objavljivanja zidnog kalendara za 2014. godinu, na čijim su stranicama prikazane fotografije i detalji iz biografije Josifa Visarionoviča Staljina

Crno-beli kalendar, pod nazivom "Staljin", košta 200 rubalja i predstavljen je kao "veliki poklon veteranima i ljubiteljima istorije".

Polemiku na Internetu pokrenuo je istoričar Mihail Babkin, kada je, 7. januara, postavio vest o objavljivanju kalendara.

Jedan od oko 200 komentara na njegovu poruku glasi: "Sramota i uvreda za sve koji su nastradali", misleći na milione ljudi ubijenih u vreme Staljinove diktature, preneo je Rojters.

Ruska pravoslavna crkva, koja je pod Staljinovom vlašću bila proganjana i obnovljena posle pada SSSR-a 1991, saopštila je da je u julu otpustila direktora Patrijaršijskog izdavačkog centra kada je saznala za štampanje kalendara, ali da su oni već bili isporučeni.

"Ruska pravoslavna crkva bila je pod najstrašnijom represijom tokom Staljinove vlasti, kada je hiljade sveštenika bilo deportovano i ubijeno. Objaviti takvo izdanje u crkvenoj ustanovi je moralno neprihvatljivo", rekao je za Rojters portparol Ruske pravoslavne crkve Vahtang Kapšidze.

On je, međutim, dodao da među Rusima ima i onih koji i dalje gaje simpatije prema Staljinu, smatrajući ga zaslužnim za pobedu u Drugom svetskom ratu i sticanje statusa zemlje kao supersile.

Offline Superhik

« Reply #288 on: January 19, 2014, 09:55:13 PM »
Prvi put da cujem da je neko zbog rada na crno u pritvoru (duze od 24h).

Pa, neće ljudi da štede na braći..

Offline Pijanista

• hahahaha
« Reply #289 on: January 31, 2014, 02:53:59 AM »

Offline tempo

kad sam cuo da triglav nije u crnu goru, tri dana sam plako

Offline Ivan_D

Offline Ivan_D

Offline Ivan_D

« Reply #293 on: February 06, 2014, 10:29:52 AM »
http://www.b92.net/ljubimac/komentari.php?nav_id=808318

Putin sme da mazi i leoparda

Samo Putin "minut pire" pravi za pola minuta...
(Samo je Putin jednom bio dvaput, 5. februar 2014 20:51)

Jednom su se Putin i Superman sreli. Opklada je pala i bila je da obaraju ruke, porazeni je morao da nosi gace preko helanki na poslu do kraja zivota...

Koji bre Chuck Norris, Putin je tata mata za njega, covek iscedi vodu iz drenovine od devet godina - sa dva prsta!!!
(Milosav, 5. februar 2014 15:35)

Leopardu je receno sta ga ceka ako ne bude saradjivao sa vlastima.
(vaske, 5. februar 2014 08:03)

Offline Daisy

« Reply #294 on: February 06, 2014, 11:51:10 AM »
a da pomazi devojku sa maramom na glavi i rancem na leđima?

Offline Pijanista

• hahahaha
« Reply #295 on: February 07, 2014, 05:27:47 AM »

Offline Pijanista

• hahahaha
« Reply #296 on: February 07, 2014, 05:28:01 AM »
INI, pleez...

Offline Daisy

« Reply #297 on: February 07, 2014, 07:04:31 AM »

Offline Ivan_D

« Reply #298 on: February 07, 2014, 11:55:23 AM »
priceless!!!

Offline Pijanista

• hahahaha
« Reply #299 on: February 07, 2014, 07:13:57 PM »
Hvala INI.  :|